POZOR, VAŠÍ NAVIGACI GARMIN může hrozit zničení!

Navigační aplikace, samostatné přístroje pro navigaci, mobilní i jiné mapy

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Ferinos 28. 6. 2009 09:17

ak by oprava spočívala len odpojení batérie, nuvi 8xx by neboli na zozname. ;-)
Ferinos
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 28. 6. 2009 13:17

Prave jsem v Indonesii, od zitrka mám pujcene auto a večer jsem se chystal z hoteloveho trezoru vytahnou Nuvi, co s sebou mám. Bohuzel prave jedno z tech, kterych se tento problem tyka. Tak jsem zvedavy. Snazil jsem se firmware stahniut do telefonu, ale tak velky soubor asi nezvladne, vraci mi zpět chybove hlaseni. V nejhorsim se budu navigovat Oregonem, ale s Nuvi by to samozrejme bylo pohodlnejsi. Uvidime.
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod navisat 28. 6. 2009 13:51

Zatím není známo, že by se jakýkoliv přístroj nepodařilo nahodit. Zpráva od Garminu ale zní jasně: Přístroje, které se nepodaří opravit budou odeslány do Garminu.......
Pokud přístroj umíte opravit, třeba si jej opravte na vlastní riziko. Zvažte ale, že lidí, kteří toto zvládnou, nebo spíše mají odvahu se do toho pustit je naprosté minimum.
Za další si asi body nezískám. Veliké procento lidí dnes nakupuje systémem- Seznam/zbož/ seřadit od nejlevnějšího. Nebo jdou do supermarketu. Během jediného dne je prodejce se vzděláním, mnohaletou praxí a zkušenostmi doslova vytlačen z trhu. Znám jednání s obchodními řetězci na vlastní kůži. Podívají se na Seznam/zboží, nadiktují cenu, odečtou marži a Vám jako dovozci oznámí cenu. s dodatkem = a musíme být nejlevnější. Vše do komise minimálně 30 dnů splatnost...a když něco zničí, ztratí řekou litujeme. Že se Vám to jako dovozci nelíbí? Zažil jsem už i velkohubou akci, kdy prodejci řetězce dávali bezostyšně naše číslo jako technickou podporu.
Můj názor tedy je. Vážený zákazníku, nes si zodpovědnost za to kde nakupuješ. Pokud na Tebe přijde neštěstí potom peníze které jsi ušetřil dej někomu kdo tomu rozumí. A že to zavinil GPS nebo Garmin? Garmin se sice omluvil, ale věřte nevěřte, nic nikomu za servis této pohromy nedá. Myslíte, že supermarket nebo e-shop který neví zdali je Garmin mobil nebo pračka vezme k servisu cokoliv co prodám? Ne ani je to nenapadne. Oni totiž nikoho, kdo by udělal více než že přístroj pošle dovozci, nemají. Otočím otázku. Proč bych měl na pozadí popsaného já cokoliv co supermarket prodá vzít a trpět? Jen proto, že mám a platím lidi, kteří tomu rozumí? Odpusťte, zásadně nesponzoruji.
Obvykle se říká, ono to trvalo 5 minut a stálo to....uvědomí už si konečně někdo, že těch 5 minut je "jen" čas skutečného zásahu. Je zapotřebí se zamyslet, kolik času stálo se vše naučit. Vystudujete, platíte své lidi, za ně sociální, zdravotní, nájmy, daně techniku........to vše si dovolím promítnout do cen.
Populismus je hezká věc. A velkohubý marketing, tak typický pro dnešní dobu, už nejednoho stál hodně peněz. A ne jen zákazníků. Mnozí se již přesvědčili, že dávat na faktury těm kterým stačí 2%-3% rabatu je v zásadě pyramida, které se musí zhroutit a zanechat po sobě dluhy. Někdo je zkrátka nepoučitelný. Zákazník by se tedy měl zamyslet, co je v ceně zahrnuto a nenaříkat když za svou volbu někdy krutě zaplatí.
V institutu technické navigace na námořní škole jsme museli vše rozebrat a podívat se zač to skutečně stojí. Vše jsme oprostili od reklamních řečiček a věděli své. A v tomto duchu prodávám už 11 let. Neštítím se zákazníkům říci. To už neprodávám, bylo na to x % reklamací....... a je mně naprosto jedno, že na něco letí reklama za desítky milionů. K této filozofii ovšem nedílně patří názor. Nic není zdarma a vše má svou hodnotu. Moji zákazníci zkrátka mají v ceně zakalkulovánu i pojistku pro případ dnešní smůly.
navisat
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod RedTop 28. 6. 2009 15:36

Touto chybou je zasažena jen verze 3.40 nebo i starší verze? Máme jednu 765, ale ještě jsem se k ní od instalace Atlasu Czech 8 NT nedotal, firmware jsem tenkrát neupdatoval, takže je tam púvodní od výrobce.
RedTop
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod foxyproxy 28. 6. 2009 22:22

Přispěvatel navisat má poměrně svéráznou argumentaci. Nejprve se dozvíme toto:
Ostatní 300 Kč + DPH.

Je to jeho právo chtít za servisní úkon libovolné peníze a je samozřejmě právo zákazníků jeho služeb nevyužít. Potud vše naprosto v pořádku.

Je to hodně dotovaná cena za to co oživení obnáší.

Tady už začínám čuchat levárnu. I když pominu nutnost naučit se postup otevření přístroje a potřebu mít zhruba průměrnou inteligenci, aby se tento zásah dal zvládnout, přece jen mi přijde, že 300 bez daně za těch pár minut práce je činnost velmi slušně zisková s marží několik set procent (vycházím-li z toho, že náklady za práci technika za těch pár minut jsou v řádech desetikorun). A začít si stěžovat, že jde ještě o hodně dotovanou cenu?

Otázku 300 Kč + DPH vnímám obdobně jako problém 30 Kč manipulační poplatek ve zdravotnictví.

Aha, takže žádná "hodně dotovaná cena". Pisatel se začíná jevit jako značně nedůvěryhodná osoba. Že by politik?

Veliké procento lidí dnes nakupuje systémem- Seznam/zbož/ seřadit od nejlevnějšího....Moji zákazníci zkrátka mají v ceně zakalkulovánu i pojistku pro případ dnešní smůly.

Aha, takže z "hodně dotované ceny" přes "manipulační poplatek" se dostáváme k jádru věci - pán má pifku na ty, co koupili jinde a levněji. Zajímavě se nám příběh vyvinul.
foxyproxy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ovo 29. 6. 2009 00:12

Ale no tak. Tu pohádku bych neviděl tak jednoznačně.
Předem řeknu, že nic neprodávám. Jak píšete, je to cena za službu. Navíc to nebude za 10 minut, ale za 30, protože zákazník si potřebuje trochu popovídat o své smůle.
K té pifce na ty, co kupují levněji: Pořád mohou uplatňovat nárok tam, kde koupili. Navíc se obávám, že mezi nimi jsou takoví, kteří před koupí připravili nějakého prodejce o půl hodiny. Nejde jen o jeho plat, prodejce musí vydělat i na provoz.
Nicméně ty kecy o dotované ceně jsou trapné.
Ovocné víno každý den, tvůj život se změní v sen.
Ovo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod warhead_cz 29. 6. 2009 08:55

je to proste tak, proc plytvat casem na nekoho kdo to koupi nekde jako rohlik a rozebirat "cizi" pristroj zdarma ? v pneuservisu vam taky vymeni gumy za chvilku protoze na to maji naradi a vzpomente kolik se za to plati ;-)
Navigace - všechny
PC - 5200+,m2n-sli,4g,460gtx a dalši
wagen - dfensovo vysnena doslova
warhead_cz
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod foxyproxy 29. 6. 2009 09:59

warhead_cz: Co tak zkusit nejdřív si přečíst, na co reagujete? Nikde nic o tom, že by to mělo být zdarma, nebylo. Doslova jsem psal: "Je to jeho právo chtít za servisní úkon libovolné peníze a je samozřejmě právo zákazníků jeho služeb nevyužít. Potud vše naprosto v pořádku.".

Akorát jsou trapné ty kecy o dotaci, o nějakém "regulačním" poplatku a podobně pitomé kecy.
foxyproxy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod warhead_cz 29. 6. 2009 10:00

ale posledni odstavecek nam to posunul trosku jinam ze ano ;-)
Navigace - všechny
PC - 5200+,m2n-sli,4g,460gtx a dalši
wagen - dfensovo vysnena doslova
warhead_cz
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Atip 29. 6. 2009 12:57

Je smutne, ze se diskuse vzdycky zvrhne v nesmyslne boje. Byl, to snad muj prispevek, ktery rozpoutal polemiku, zda je tri sta korun + DPH neprimereny peniz za oziveni pristroje?

Jsem zrovna z tech, kdo nakupuji u drazsich prodejcu a uvedomuji si, co si u nich platim. Nakupuji v jedne vyzkousene prodejne, kde jsou vzdy ochotni a prijemni, ale absolvovat cestu kvuli takove banalni oprave se mi rozhodne nechtelo. Tak jsem se tedy za 15 minut proskolil, za par korun poridil sroubovacek a pustil se do opravy sam, opravdu si nemyslim, ze tuto opravu zvladne minimum uzivatelu, pocitam, ze kvuli vymene zarovky v prednim svetlometu auta nejezdi vetsina ridicu do servisu, to by tam nic jineho nedelali, stejne technicky narocna je i "oprava" 765 tky.

Kdyz si budu kalkulovat svuj cas 200,- Kč za deset minut (jsem hodne levny ;-) ), tak by mne transport do zarucniho servisu prisel hodne draho, neco kolem 3 - 5 tisic + DPH, ja vim, moje hloupost, ze bydlim na venkove a nakupuju v Praze a jeste k tomu nejezdim MHD.

No nic, to jsem se zbytecne rozepsal.

Mozna na to mam spatny pohled, ale od firmy "Navisat" bych ocekaval jako chytrejsi obchodni tah, kdyby poruchou postizenym lidem nabidli opravu za nejakou rozumnou cenu, radove polovicni a tim by podle meho mohli ziskat daleko vice, spokojeneho zakaznika, ktery se do jejich prodejny bude rad vracet. Ta prednaska o cenach a obhajoba toho, ze jsou vysoke, rozhodne vyssi trzbu nezajisti, alespon ja, se v budoucnu teto frme vyhnu ;-) .
Atip
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod foxyproxy 29. 6. 2009 14:15

warhead_cz: pokud máte problémy se čtením či chápáním textu, zkuste odborníky. Tady na to není prostor. Malý tip - poslední odstavec s prvním nemá v mém textu nic společného a tudíž těžko může něco někam "posunovat".

Atip: Byl, to snad muj prispevek, ktery rozpoutal polemiku, zda je tri sta korun + DPH neprimereny peniz za oziveni pristroje? Nikoliv. K mému zamyšlení vedly zajímavé argumentační zvraty navisatu. Přesně jak jsem psal už 2x - navisat si má právo určit za svou službu libovolnou cenu a je na klientech, zda jim to za to stojí či nikoliv. Ale ten způsob zdůvodňování, který nakonec skončil u fňukání, že lidé nakoupili jinde levněji a tak ať se teď nediví, že je někdo pořádně zkásne, mi přišel dost zajímavý a hodný toho, aby se ty "argumenty" daly za sebe a bylo vidět, jak si někdo nevidí do úst.
foxyproxy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod VACATKO1 29. 6. 2009 14:22

V neděli 28.6.2009 nastala "černá smrt" u navigace Garmin Nuvi 760. V pátek 26.6. jsem kontroloval aktualizace poslední verzi SW v navigyci a WebUpdater sdělil, že používám poslední verzi programu.
VACATKO1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Olihen 29. 6. 2009 15:06

tak svepomoci je navigace opravena a stalo to jen 50 korun za sroubovak a asi 10 minut prace...


Kazdopadne pozoruji jeden problem a to, ze kolem zapinaciho tlacitka a ted i u rohu odira barva. Navigace mi pritom nikdy nespadla a nejsem si ani vedom zadne situace, kdy se to mohlo odrit... jedna se o 765T
Olihen
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bloodik 1. 7. 2009 08:48

Olihen píše:Kazdopadne pozoruji jeden problem a to, ze kolem zapinaciho tlacitka a ted i u rohu odira barva. Navigace mi pritom nikdy nespadla a nejsem si ani vedom zadne situace, kdy se to mohlo odrit... jedna se o 765T
... coz ma zajiste fatalni vliv na funkcnost pristroje
bloodik
Junior

Odeslat příspěvekod kesur 12. 7. 2009 11:34

Ještě k tomu placení prosím.
Dovolím si říct, že já jsem zaplatil 290,- Kč za opravu navi 765T několik hodin před odjezdem na dovoleno s radostí a o tyto peníze mi vůbec nejde. Mohl jsem tak navi použít na dovolené a proto jsem ji já kupoval.
Ale přesto si myslím, že pokud existujou spec. prodejny a opravny navigací Garmin, na které jsme odkazováni, měly, nebo mohly, by poskytovat tyto opravy zdarma a vyúčtovat Garminu.
Přístroj jsem sice koupil v nespecializované prodejně svého známého, prodávajícího značkové výrobky, ale né v nějakém supermarketu nebo e-shopu.
kesur
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků