GPS v letadle

Navigační aplikace, samostatné přístroje pro navigaci, mobilní i jiné mapy

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 3. 9. 2010 15:46

Nebyl by tady nějaký moderátor, který by promazal příspěvky, které nemají s tématem vůbec nic společného :hm ?
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod piErcE 3. 9. 2010 16:00

audis píše:[přiznám se, přečetl jsem jen od ted poslední 4 příspěvky výše,.... Akana bych nepovažoval za člověka mimo!! možná neodpovídá na vaše dotazy a doměnky, ale odpovádá věděcky na věděcké úrovni (což není špatně!). čímž neodpovídá na vaše dotazy. bohužel. což není výtka na vaši inteligenci, ale zkrátka poskytuje vědecký pohled na problematiku, kreré ne každý plně rozumí. (vč. mě).


on bohuzel vedecky neodpovida. pouze se tu snazi vyvolat onen dojem.

on pouze cituje pasaze, ktere si nekde na netu nebo v literature precetl. bohuzel, velmi casto bohuzel ponekud mimo tema, velmi casto z toho doslova cisi, ze jen neco opsal, aniz by tomu rozumel. a to je rozdil.
Garmin DriveLuxe 50 - iPhone SE - Octavia III 1.4 110 kW DSG
piErcE
Junior

Odeslat příspěvekod all in one 3. 9. 2010 16:41

Tomáš Marný píše:Nebyl by tady nějaký moderátor, který by promazal příspěvky, které nemají s tématem vůbec nic společného :hm ?

SOUHLAS :idea:
Současně se všem rozumným kolegům omlouvám, že jsem se nechal vyprovokovat nabubřelými a rádoby vědeckými příspěvky nejmenovaného kolegy a pak s ním polemizoval.
Jistý druh lidí je nejlepší ignorovat :!:
Děkuji. all.
all in one
Junior

Odeslat příspěvekod audis 3. 9. 2010 17:50

ja to tak cerne nevidim. trochu schovivavosti prosim!
audis
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shevy 4. 9. 2010 00:06

Moderator..ja bych nepromazaval..ja bych tohle vlakno ukoncil...vse podstatne bylo receno...jinak se to tu zvrhne..... ale to je pravda... tak bych to zamknul...ale radit nechci a nemuzu.
:idea: :idea:
shevy
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Akan 14. 10. 2010 19:30

shevy píše:Moderator..ja bych nepromazaval..ja bych tohle vlakno ukoncil...vse podstatne bylo receno...jinak se to tu zvrhne..... ale to je pravda... tak bych to zamknul...ale radit nechci a nemuzu.
:idea: :idea:


Nebylo vše řečeno Shevy, kókni na toto:

Jak je to s použitím TT GO v letadle?

BlueTooth+GSM Mobil
GO700, 510, 710, 910
GO 520, 720, 920, 530, 630, 730, 930
GO 550, 650, 750
P.S.
Uživatelé těchto GO musí při vzletu a přistání vypnout mobil.
Tím se přeruší telefonní hovory i spolupráce s GPS pro služby Plus, GPS nemusí vypnout.

BlueTooth+GSM Mobil//Modul GSM
GO 540Live, 740Live, 940Live,
GO 550Live, 650Live, 750Live, 950Live
P.P.S.
Uživatelé těchto GO musí při vzletu a přistání vypnout mobil i Modul GSM v GPS.

BlueTooth+GSM Mobil//Modul GSM/GPRS
GO 1000
P.P.P.S.
Uživatelé těchto GO musí při vzletu a přistání vypnout mobil a zapnout v GPS „Letadlo“.

Howgh!
Akan
Junior

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 15. 10. 2010 08:54

Pokud vím, je při vzletu a přistání požadováno vypnutí všech elektronických přístrojů, nikoliv jen přepnutí do módu Letadlo.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kuk sem 15. 10. 2010 10:06

Celý problém spočívá ne v tom, že sem Akan napíše, co se musí a nemusí vypnout,
ale v tom,
že steward na palubě řekne vypnout a když se neuposlechne, tak se holt neletí se všemi důsledky.

Nikdo z posádky nebude studovat manuály, jestli to nebo to zařízení smí nebo nesmí být zapnuto, Nařídí vypnout - a to je vše...

V Emerice by se nikdo s pasažérem, který neuposlechl příkazů posádky nebavil, vyvedli by z letadla, dali zaplatit zpožděný odlet a ještě by z něj udělali teroristu.

Opět jeden z příkladů, kdy je Akanův příspěvek v rozporu s životní realitou.
kuk sem
Junior

Odeslat příspěvekod Akan 15. 10. 2010 12:15

kuk sem píše:Celý problém spočívá ne v tom, že sem Akan napíše, co se musí a nemusí vypnout,
ale v tom,
že steward na palubě řekne vypnout a když se neuposlechne, tak se holt neletí se všemi důsledky.

Nikdo z posádky nebude studovat manuály, jestli to nebo to zařízení smí nebo nesmí být zapnuto, Nařídí vypnout - a to je vše...

V Emerice by se nikdo s pasažérem, který neuposlechl příkazů posádky nebavil, vyvedli by z letadla, dali zaplatit zpožděný odlet a ještě by z něj udělali teroristu.

Opět jeden z příkladů, kdy je Akanův příspěvek v rozporu s životní realitou.


Nejde mi o to co říkají bezpečnostní pravidla pro lety té, které letecké společnosti, nýbrž o technické uskutečnění požadavku. Vpnutí tlačítkem "Letadlo" vypne Modul GSM, popřípadě GPRS. Tím jsem učinil technické opatření a mohu GPS dát do tašky. Až bude letadlo na letové hladině, bude zákaz uvolněn a GPS si podrží původní FIX. Uvádím to proto, že jiný předřečník uedl, že palubní obsluha po něm chtěla vypnutí Modulu GSM v navigaci se kterou si hrál. Podívejte se výš a naleznete to. Jsem nejen v realitě, čtu si celou stránku, či kolik je třeba. KOLEGO!
Akan
Junior

Odeslat příspěvekod piErcE 15. 10. 2010 14:43

muzes prosim pouzivat tlacitko citovat k citaci prispevku na ktery odpovidas? opravdu se blbe v peti strankach tvych nesmyslu blbe hleda, na co po dvou letech reagujes.

a propo - nechapu vubec o cem zase pindas.
Garmin DriveLuxe 50 - iPhone SE - Octavia III 1.4 110 kW DSG
piErcE
Junior

Odeslat příspěvekod p.jirasek 17. 10. 2010 17:29

Pokud by někoho zajímal záznam letu na Corfu z Prahy.
ke stažení zde - http://www.jirasek-cz.eu/download/let_corfu.rar . Uloženo ve formátu kml a gpx
Pořízeno letos v červnu GPS logerem QSTARZ BT-Q1300

Ještě k tomu vypnutí zařízení při startu a přistání. Ano, mají být vypnuta. Považuji to ale za zjednodušení pro laiky. Těžko vysvětlovat někomu kdo tomu vůbec nerozumí, které zařízení je čistě pasivní záležitost (příjem signálu) a které již aktivně vyzařuje (vysílá) jakékoliv radiové vlnění. Pomíjím skutečnost, že ve své podstatě trochu (minimálně, běžně možná neměřitelně) 90% elektronických zařízení.
TomTom GO 930T; Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3 + Sygic (dříve také TT5 a TT6 na PDA, iGo, SmartMaps, krátce BeOnRoad, TT One XL, TT GO 730T)
p.jirasek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Akan 18. 2. 2011 14:38

Přípravek pro sledování letové hladiny RVSM s přijímačem GPS

Při řešení úkolu sledování přesnosti udržení letové hladiny s redukovanou separací ve výšce (RVSM) jsem se setkal u kolegů, kteří se zabývají tímto problémem s přípravkem založeným na příjmu signálu GPS. Nejde mi zde o prokazování celé metody tohoto měření, nýbrž o ukázku (foto) tohoto přípravku. Kontrola se provádí na letounech, které létají v letových hladinách RVSM. Létá se přitom po dráze s optimálním příjmem signálu GPS a přístroj se montuje přísavkami na sklo okénka kabiny cestujících, kde je optimální příjem s ohleden na polohu křídla a ocasních ploch. Operátoři tohoto měření mají už více jak 6000 letových záznamů a tudíž i zkušenost jak umístit záznamový přístroj a jakou trať letu volit.
P.S.
Metoda je založena na diferenčním principu s vyhodnocením po letu na zemi. Podobnou metodu používá náš ALES.
P.P.S.
Foto je na http://www.rvsm-monitoring.com v rubrice Monitoring & Data.
Akan
Junior

Odeslat příspěvekod JaaZ 13. 2. 2015 14:34

Ahoj / dobrý den ve spolek.

kolegové, pan "Akan" má za sebou víc, než my všichni tady dohromady jsme ochotni připustit. Rozhodně bych se neodvážil shazovat jeho technickou erudici a léty nastřádanou zkušenost a vytříbený technický cit.

Oponujte, navrhujte, vyvracejte, ale zachovejte si tvář a slušnost. Chovejte se k němu tak, jak i vy byste si přáli, aby se k vám lidi chovali. Kdybyste se setkali osobně, pochopili byste. Je mi jasné, že tohle dělá ta pseudo anonymita. I já se za ní teď schovávám...

Při jakékoliv diskuzi je "Akan" k nevydržení, když se s ním bavíte, máte pocit, že se vám snaží mezi řádky sdělit, že jste největší č....i, ale věřte mi, on je prostě takový a určitě to nemyslí zle. Zlého si zažil dost. A tohle je jiné. Pokud tohle překonáte, budete z toho hodně těžit.

Letadla a rádio a vůbec veškeré speciální aplikace těchto dvou témat jsou celý jeho život. Pokud je to možné, využijte toho, že je ochoten se s váma / náma tady bavit.

Má toho tolik, co by mohl předávat dál. Má tolik co říct, už je skoro chodící zkušenost. Prožil věci, které jsou reálné, ne ty, co se o nich píše v učebnicích historie.

Přijde mi to líto, že se tu dostává do pozice nevítaného. Dovolte mu tady být a čerpejte, co to jde. Ptejte se ho na věci. Budete překvapeni, co všechno zažil a jak to vlastně tenkrát bylo.

PS: Akane, proč Akan? Čekal bych jinou předzdívku. :)
(schválně, jestli mě vypátráte! Těším se! S úctou "kolega JaaZ" )

PS2: Akane, neuvažoval jste někdy o rozhovoru pro "Post Bellum" To by bylo žrádlo!
JaaZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod piErcE 13. 2. 2015 14:38

Ty jsi Akanovo alterego? O tom, že akan má za sebou vůbec něco by se dalo, na základě nesmyslů, co tu prezentuje, dost polemizovat. Jeho odbornost je prakticky nulová. A pokud jeho život byla letadla a rádio .. tak nevím, co s nimi celý život dělal - odhaduji .. koukal na ně na obrázku.

Naprostá většina lidí .. by byla ráda pokud by sem v podstatě raději vůbec nechodil. Jeho přínost tomuto fóru se limitně blíží nule (a to zejména po odborné stránce). Takže .. WTF?
Garmin DriveLuxe 50 - iPhone SE - Octavia III 1.4 110 kW DSG
piErcE
Junior

Odeslat příspěvekod JaaZ 13. 2. 2015 15:01

Ne, to nejsem. Vážně jsem přesvědčen o tom, že je to člověk, který si podle mě zaslouží (pozitivní) pozornost, a i tu úctu a i to slušné chování.

A ano, souhlasím s tím, že diskuze vedená o barvě loňských hrušek se s ním snadno zvrtne směrem k teorii strun. Ale dovolte mu to. Mám za to, že to stojí za to.
JaaZ
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků