Díky za reakci
Že by jste někam jel, a něco zjištoval to mě ani nenapadlo
Myslím že by bohatě stačilo napsat nějaký E-Mail (dopis) na provozovatele služby RDS-TMC, aby se vyjádřil zda o o problému vůbec ví a zda ho nějak řeší. A v tom je právě ta potřeba mít za tím E-Mailem nějaké "jméno" které zvýší pravděpodobnost, že se tento dokument dostaně vůbec k někomu, kdo bude moci odpovědně odpovědět.
Konkrétní případ nehody, v podstatě téměř každá v Praze, která nění v jednosměrné ulici
Třeba dost často hlásí ráno sytém Jiráskův most, značena kolona směr Anděl ale je to ucpané směr Karlovo náměstí.
A co se týče zlepšování. To je právě kámen úrazu, ono to tak nějak funguje, a díky bohu za to. Škoda jen, že i to málo co funguje, je naprosto degradováno pravděpodobnou hloupou chybou systému, který tu již tak drahocenou informaci špatně odešle, a tím ji naprosto zničí. A jde o prověření, zda zpráva je spatně přijata, nebo špatně odeslána do navigačních přístrojů. V první případě vyhodit operátora v druhém se pokusit o nápravu chyby v systému.