Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
shevy píše::shock:
akan...ty ale umis veci popsat
Akan píše:shevy píše::shock:
akan...ty ale umis veci popsat
Mohu napsat i vzorce pro jednotlivé pasáže tak, jak je zmiňuji. To si ale dovede (pokud mne paměť naklame) přečíst tak asi 5 (pět) lidí v této zemi. To by sis Shevy neužil. Takže si v klidu slabykuj a nepleť se mezi dospělý.
Tvůj vždy věrný Starý Had
Akan píše:shevy píše::shock:
akan...ty ale umis veci popsat
Mohu napsat i vzorce pro jednotlivé pasáže tak, jak je zmiňuji. To si ale dovede (pokud mne paměť naklame) přečíst tak asi 5 (pět) lidí v této zemi. To by sis Shevy neužil. Takže si v klidu slabykuj a nepleť se mezi dospělý.
Tvůj vždy věrný Starý Had
Akan píše:Proč je osobní GPS navigace v kabině dopravního letadla někdy aktivní a jindy ne.
Signál vysílaný družicemi GPS může do kabiny dopravního letadla vnikat okny kabiny cestujících a některými úseky potahu trupu, které jsou vyrobeny z plastů. Intenzita elektromagnetického pole signálu GPS se může v bezprostředním okolí trupu letadla několikanásobně zvýšit vlivem tzv. „koutového odrazu“...... Koutový odražeč (termín užívaný v radiolokaci) vytvořený kořenem řídla a trupem se velmi dobře uplatní pro zachycení signálu družic, které jsou momentálně v pozici za zádí letounu. Je tomu tak proto, že křídlo je vůči trupu (v konstrukční rovině „waterline“) „nastaveno“ a celý letoun je za letu mírně „natažen“...... Je to složité? Ano....
P.S.
Pokovení okna se při silném koutovém odrazu neprojeví, tlumení cca -3 dBm má význam při všeobecně slabém signálu.
all in one píše:Já si myslím, že je pouze jediný.
"piErcE" chodíš na tento server také již několik let a tak jistě pamatuješ, jak nám Akan rostl - nejdříve cejchoval výškoměry, pak byl pravou rukou hlavního letovoda Čs. lidově-demokratické armády při letech na střelnice do Sovětského svazu a posléze expertem v NATO. Teď je z něho expert na RAKETOVÝ provoz. Opravdu pozoruhodný vývoj!
Jak již kdysi poznamenal náš kolega (volně cituji):
Akane, kdybyste v životě dělal jen desetinu toho o čem nám tady vykládáte, tak jste "fořt" a nad věcí a nemáte potřebu se nám tady takhle nejapně předvádět
Akan píše:
JSEM FOŘT! S TÍM SE MUSÍTE SMÍŘIT HOŠI!!!
-- 22. 8. 2010 01:00 --
Pokles o 3 dB je na normalizovaném vyzařovacím směrovém diagramu radiolokačních antén charakterizován hodnotou 0,707.
Zisk radiolokačních zařízení s velikostí 3 dBm je ve vztahu k referenční hodnotě Po 0,001 W udán jako 10 log P/Po. Ve spojení (rádiovém) je to úplně jinak. Vámi požadované absolutní hodnoty 3 dB neznamenají nic (nemáte-li na mysli šepot květin). ... Čerta starého chlapečci. Kdo na mne sáhne dostane facku na „celej obličej“ aby si mne pamatoval navždy.
Akan píše: .... Vámi požadované absolutní hodnoty 3 dB neznamenají nic (nemáte-li na mysli šepot květin)......
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků