Navigace Eurotel pro GO

Softwarový TomTom, iGo, OziExplorer, TourNavigator, SmartMaps

Moderátor: Moderátoři Navigovat.cz

Odeslat příspěvekod Beník 25. 4. 2006 21:55

Tak jsme s kolegou vyzkoušeli navigaci (do 30.4 zadarmo) od eurotelu.Oba máme N6630, ale jiný GPS modul.Stažení aplikace a instalace proběhla bez problémů,automaticky se našlo připojení a navigace běžela asi 15minut.Pak skočila chyba připojení a nestačil jsem se divit.Přišlo několik SMS o odečtení kreditu za data a SMS o zablokování karty.Při kontrole kreditu jsem zjistil, že můj kredit je -495Kč. Po urgenci jsem dostal kredit zpátky a karta byla odblokovaná.Bylo mi řečeno že už by se to nemělo opakovat.Dnes jsem to zkusil znova, rozdíl byl že jsem se dostal na -512Kč. Po reklamaci mi byl kredit zase vrácen, ale byl jsem upzorněn že systém je v poruše a že mi pošlou SMS až to technici odstraní.Pokud bych prý znovu použil navigaci tak o další vrácení kreditu bych musel už žádat písemně.Kolega dopadl uplně stejně.Docela jsem rád,že jsem si na vyzkoušení pořídil kartu s 50Kč kreditem.Pokud by to dělalo i u paušálu tak by se asi jednalo o velmi vysokou částku a hlavně bych na to přišel až při vyúčtování.A jaké jsou vaše zkušenosti s touto navigací? :oboze

Dnes 26.4 byla chyba u eurotelu odstraněna,dle sdělení operátorky byl problém u některých typů Nokii.Odpoledne jsem to vyzkoušel a už to chodí bez problémů. :tleskani
Naposledy upravil Beník dne 26. 4. 2006 16:43, celkově upraveno 2
Beník
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jerry 25. 4. 2006 22:13

O vikendu, stejny pokus a za stazeni aplikace se odecetlo priblizne 800 Kc, takze aplikace fungovala jen do prichodu vyuctovani. K vraceni kreditu bylo potreba 4 telefonatu na infolinku, kdy nejdriv chteli reklamaci pisemne, pri dalsim hovoru uz se obtezovali poslat to na prezkoumani technickymu oddeleni rovnou.
Potom uz to ale fungovalo docela pouzitelne. Respektive znovu stahovat aplikaci jsem nezkousel, ale prenesena navigacni data pres wap uz neuctovali.

Kazdopadne mam pochybnosti, ze by sami neopravnene (jak sami uznali) strzeny kredit vratili. Rekl bych, ze jsou lide s pausalem, kteri to na mesicnim vyuctovani ani nepoznaji a tezko rict, jestli kredit vratili i tem, kteri po zmizeni kreditu nevolali hned na infolinku.
Jerry
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 26. 4. 2006 08:47

Beník: tak jako jo, ale to neznamená, že to dělá i u paušálu, GO má úplně jiný způsob účtování. Já to zkoušel 20.4. a nic naúčtováno v paušálu nemám (dnes mi přišla faktura, mám úč.období k 23ému)
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků