Před dvěmi lety jsem pobýval v Anglii, a koupil jsem si Garmin Vista HCx. Z českého e-shopu (o dva tisíce dráž než stál v místním obchodu a s posláním do Anglie), abych neměl problémy s případnou pozdější reklamací.
A nyní jsem se rozhodl reklamovat pryžový pásek. Najdu si fakturu, ověřím na www.dino-m.cz že prodejce je stále na stejném místě a zajedu na adresu Sůezská 140. Překvapení - na domě je pouze nenápadná vybledlá nálepka velikosti A6 "dino-m vchod za rohem". Za rohem jedny opuštěné zamčené dveře, žádný nápis, jen zvonek "Zvoňte". Tedy seženu telefonní číslo... no hádejte, samozřejmě ani ťuk.
OK, zajdu jinám a poptám se, zajel jsem tedy do GPSCentrum. Tam byli ochotni mi pryžový pásek za 300Kč vyměnit, ale na reklamaci si netroufli. Mám prý kontaktovat Picodas.
ok, přijdu domů, zadám www.picodas cz (hláška mimo provoz), picodas.cz (mimo provoz), www.garmin.cz/podpora/servisni-podpora/ (pouze hláška "Při uplatňování reklamace vad zboží kontaktuje svého prodejce", žádný kontaktní formulář).
Kurňa, jak se reklamuje GPS Garmin, když JEHO dealer nejde sehnat???