Ověřené chyby služby TOMTOM LIVE nebo RDS TMC

Turistika, RDS-TMC, internetové mapy a další

Moderátor: Moderátoři Navigovat.cz

Odeslat příspěvekod Tonny. 4. 3. 2013 13:20

Odpověď z Helplinky:
"Děkujeme za Vaše poznatky, informace byly přeposlány Technickému oddělení společnosti TomTom."
Chyba stále trvá
WAZE,
TOMTOM GO mobile na HUAWEI G510.
TOMTOM GO LIVE 825, mapa podzim 2014
/nelze aktualizovat, porucha/,navcore oficiální k XI/2014,
WC papír trojvrstvý nadvakrát přeložený :-)
Tonny.
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tonny. 22. 8. 2013 07:24

Problémy služby LIVE
/řeč je o dopravním zpravodajství teto služby/ stále trvají, po několika dalších "kolech" zpráv s takzvaným Helpem TOMTOM jsem dospěl k závěru, že firma nemá zájem řešit ani základní předpoklady této služby a stále si "mele" svou o tom, že všechno je "v pořádku", případně že jsem jediný, kdo z ČR na chyby poukazuje.

Co dodat k tomu, když je úplná uzavírka D1 po dobu více jak 4,5 hodiny, tento fakt je veřejně publikován na stránkách JSDI, dále je hlášen v hlasových mediích společností Global asisstance, je publikován v psaných mediích /novinky, aktuálně, centrum/ a pouze firma TOMTOM o tomto ve své placené službě mlčí?

Na konkretní dotaz odpoví /opakovaně/ doslova frázovitým blábolem....

Pokud si dám do souvislostí odpovědi z Help TOMTOM na jednotlivé případy chyb služby LIVE, o kterých prakticky nepřetržitě s firmou komunikuji už 15 měsíců, pak z toho pro uživatele placené služby vyplývá jeden zásadní fakt:

- TOMTOM, tedy jeho HELP nezná postupy, nezná algoritmy a schémata přenosu dat služby LIVE, ke každému problému odpovídá jinak, jinou frází - jakoby popíral svá předchozí vyjádření a posílal problém do nové roviny
- služba LIVE není schopna reagovat na rychlé změny dopravní situace a to ani u dopravních problémů, které již někdo jiný ověřil a v rámci JSDI veřejně publikoval /plná uzavírka D1 není službou LIVE indikována ani 85 minut po vzniku události/
- služba LIVE často indikuje plnou uzavírku tam, kde je pouze dopravní omezení /v poslední době Polichno, Náchod-Rychnov nad Kněžnou, Vlkoš/
- pro službu není "problém" indikovat uzavírku nebo omezení "o úsek" vedle /za poslední rok např. Hodonín Rohatec, Bystřice pod Hostýnem Holešov, v době 14 dnů zpět průtah Libercem/ a spousta dalších
- služba často indikuje zdržení tam, kde s absolutně nic neděje, přitom o úsek vedle je kolona na 1/2 hodiny, která indikována není /často Náchod/
- firma nemá nastavenu vnitřní komunikaci - viz "předáno technikům a další informace nemáme", jinými slovy, celá aktivita HELPU spočívá v tom, že podnět přepošle a pokud zákazník 3 dny podnět nedoplní, problém se automaticky uzavře. Odškrtnuto, vyřešeno, to že se stále indikuje nesmysl nikoho nezajímá!

Závěr
- za 15 měsíců dopisování se podařilo s HELp linkou vyřešit alespoň to, že už po zákazníkovi v případě hlášení chyb služby LIVE nechtějí verzi navcore a veškeré údaje o navigaci včetně ID čísla navigace, coý v případě, že se chyba vyskytuje už na http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 považuji za šikanu zákazníka /je zřejmé, že chyba nemá souvislost s navigací jako přístrijem, ale vzniká v datech, která by měl přijímat jejich server
- po zhruba roce byli dotlačeni k pochopení faktu, že jim hlásím pouze chyby, které jsou indikovány na oficiálním serveru TOMTOM, tedy na http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 a odtud jsou "bezchybně" přeneseny do navigací službou LIVE
- několikrát sami sebe usvědčili z faktu, že služba HD TRAffic není propojena se službou LIVE, přestože o tomto několikrát psali jako o velkém plus /jinak by přeci system musel reagovat na skutečnost, že jsem několikrát /ve smyslu v rozmezí několka týdnů/ projel dle služby LIVE uzavřený úsek R 35 /Kocourovec Velký Újezd/ - vloni tato chyba byla odstraněna po "těžkém boji" po více jak 5-ti měsících
- několikrát psali, že služba LIVE zpracovává ONLINE data třetích stran a také ONLINE data přímo z navigací se službou LIVE, přitom na dotaz /viz výše/ jak je možné, že jsem právě projel službou LIVE "uzavřený" úsek a jejich server tento fakt nezpracoval neumí odpovědět

Krátce a stručně - placená služba LIVE
je jeden velký paskvil, který firma pustila jako finální službu, přestože indikace nesmyslů převládá a přestože na konkretní upozornění /obrázek z JSDI, obrázek z http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10, konkretní popis chyb, od kdy, do kdy, jak, kde a co NENÍ SCHOPNA REAGOVAT JINAK než předáním dat technikům, kteří ovšem problém řeší někdy tak, že za 5 měsíců, jindy problém zanikne před vyřešením.

Suma sumárum - firma TOMTOM od VI/2012 dostala pouze ode mne přes 30 hlášení /včetně urgencí/ týkajících se služby LIVE a vyřešeny byly 2, slovy dvě...

REZIGNUJI
na další komunikaci s HELP, a v pokračování této kauzy, která by mohla být zajímavá i pro ČOI /NEDODÁNÍ RELEVANTNÍCH DAT V RÁMCI PLACENÉ SLUŽBY/ a kdy očividně firma bere peníze /a to 2x - jednou v rámci kupní ceny navigačního přístroje, podruhé za předplatné služby/ budu pokračovat na http://www.poi.cz.

Pro vaši informaci, v současné době sumarizuji veškerá konkretní data, která jsem za 15 měsíců Helpu poslal, přiřazuji jednotlivé odpovědi a chci poukázat na fakt, že nejen problém neřeší, ale - a to je horší - nejsou schopni projevit cokoli, co by se dalo nazvat aktivním řešením problému.

Fakt, že pro HELp byla celá 15-měsíční kauza velmi obtěžující a že to dávali nepokrytě najevo nekomentuji, to je v rovině pocitu - ale chyby, jejich popis a neřešení jsou fakta...

Více na http://www.poi.cz v sekci Chyby služby LIVE
- a pokud mohu požádat majitele navigací se službou LIVE,
prosím,
podívejte se občas na http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10
a prohlédněte , jaké nesmysly tam TOMTOM indikuje - porovnání se nabízí s http://www.dopravniinfo.cz nebo přímo s vašimi znalostmi konkretní situace.

Děkuji a zdravím.

Tonny

P.S. - žádám pana AKANA, aby nereagoval - srdečně děkuji
WAZE,
TOMTOM GO mobile na HUAWEI G510.
TOMTOM GO LIVE 825, mapa podzim 2014
/nelze aktualizovat, porucha/,navcore oficiální k XI/2014,
WC papír trojvrstvý nadvakrát přeložený :-)
Tonny.
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tonny. 22. 8. 2013 09:35

Dnes opět ověřeno,

chybně indikovaná uzavírka v úseku Holešov - Bystřice pod Hostýnem trvá v podání firmy TOMTOM zatím "jen" 8 měsíců a 17 dnů.


Dne 5.12.2012 jsem o teto chybné indikaci firmu TOMTOM informoval poprvé.

Placeným službám a firmě TOMTOM zdar - je očividné, že nějaká služba LIVE dopravní zpravodajství je z hlediska řešení problému vůbec nezajímá!
Podrobnosti na http://www.poi.cz
WAZE,
TOMTOM GO mobile na HUAWEI G510.
TOMTOM GO LIVE 825, mapa podzim 2014
/nelze aktualizovat, porucha/,navcore oficiální k XI/2014,
WC papír trojvrstvý nadvakrát přeložený :-)
Tonny.
Návštěvník
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron