Servis Navigon-zkušenosti

Navigační aplikace, samostatné přístroje pro navigaci, mobilní i jiné mapy

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Erik_de_Lacroix 24. 6. 2014 22:11

Máte někdo zkušenost se servisem (ať už záručním nebo pozáručním) přístrojů Navigon?
Celkem mě překvapilo zjištění, že Navigon své přístroje v ČR vůbec neservisuje. Teď už jsou sice pod Garminem a prodávají pouze software, ale žil jsem v domnění, že pokud zařízení prodávali v dané zemi, měli by tam také zajistit jeho servis.
Z toho odkazu výše vyplývá, že pokud se vám pokazí navigace po záruce/mimo záruku, můžete jí vyhodit.
Erik_de_Lacroix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ansam 25. 6. 2014 09:03

Koncom júna 2011 došlo k dohode o akvizícii firmy Navigon americkým výrobcom Garmin. Vzhľadom k zmene stratégie spoločnosti Navigon ohľadne distribúcie a servisu, sa spoločnosť Navigon rozhodla centralizovať svoje servisné stredisko. Navigon bude riešiť všetky nové reklamácie spôsobom "Door to door", čiže zákazník si emailom, prípadne telefonicky objedná zvoz reklamácie, následne prístroj bude vyzdvihnutý kuriérom a zaslaný do nemeckého servisu Navigon. Pre objednávanie reklamácií je zriadený email support.cz@garmin.com, prípadne česká telefonická linka: +420 2 28882061 kde sa dovoláte v pracovných dňoch Po-Pia medzi 10:00 - 18:00.

Pre žiadosť o reklamáciu môžete do emailu uviesť nasledujúce údaje:

    Chcel by som reklamovať prístroj:
    Model: Navigon XXXX
    SN: (sériové číslo uvedené na výrobku alebo obale)
    Závada: (podrobný popis závady)
    Dátum predaja: (treba priložiť kópiu nákupného dokladu)
    Kontakt: (Meno, Priezvisko, Adresa, Email, Telefón)


Dôležité upozornenie:
Ak sa na prístroji vyskytne závada, ktorá bola spôsobená mechanickým poškodením prípadne neoficiálnym softwarovým zásahom, alebo nebude doložený platný doklad o záruke, bude následne celý servisný zásah spoplatnený spolu s nákladmi na prepravu. Cena za diagnostiku mimozáručnej závady je približne 50€ s DPH.
Ansam
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Erik_de_Lacroix 25. 6. 2014 10:31

Díky, ale já tohle všechno vím, a právě proto jsem napsal ten příspěvek.
Pokud by potencionální kupující navigace věděl, že až mu skončí záruka, bude kvůli banální opravě (výměna USB konektoru) nucen přístroj posílat do DE a zaplatí za to více, než za samotný přístroj, třeba by se tehdy rozhodl jinak.
Doufejme, že podpora softwaru je lepší...
Erik_de_Lacroix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ansam 26. 6. 2014 19:04

Erik_de_Lacroix píše:...zaplatí za opravu více, než za samotný přístroj...

Spravidla ANO.
Ansam
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 1. 7. 2014 15:01

Erik_de_Lacroix píše:Díky, ale já tohle všechno vím, a právě proto jsem napsal ten příspěvek.
Pokud by potencionální kupující navigace věděl, že až mu skončí záruka, bude kvůli banální opravě (výměna USB konektoru) nucen přístroj posílat do DE a zaplatí za to více, než za samotný přístroj, třeba by se tehdy rozhodl jinak.
Doufejme, že podpora softwaru je lepší...

USB konektor vymění v kterékoliv opravně mobilů nebo PC. Jinak dávat opravovat náročnější závady po záruce je prakticky nesmysl u jakékoli elektroniky-vyhodit a koupit novou je v 99% výhodnější.
anonymni

Odeslat příspěvekod Erik_de_Lacroix 4. 7. 2014 11:08

Ano, to všechno souhlas. Já jsem jen svým "nářkem" chtěl nepřímo upozornit na toto:
Garmin koupil Navigon a zlikvidoval jeho prodej navigací (logicky), Navigon dále prodává pod svou značkou jen SW a na servis v ČR se vykašlal (popravdě ani nevím, jestli ho tu měl před spolknutím Garminem). Je mi úplně jasný proč to tak je, jen mě udivuje, že u nás není legislativně ošetřeno, že když se v ČR nějaká značka legálně prodává (žádná dovezená čína...), tak výrobce nemusí v ČR zabezpečit po nějakou dobu její servis (doufal jsem, že tady třeba někdo tu legislativu zná a poučí mě...) a nutí mě při nákupu ještě toto prověřovat (popravdě-koho by to napadlo).
To co předvádějí, je totiž opruz i v záruce:
něco nefunguje; zaplatíš 50EUR za DHLko do DE a můžeš se jen modlit, aby se na tvou vadu vztahovala záruka (jo panéé, je tam nesprávným užíváním kondenzacéé panéé-víme jak to chodí...).
Normální servisní síť:
dám elektroniku do nejbližšího zár. servisu v ČR, nechám na sebe tel.; zavolají kolik případně bude stát oprava; opravte/strčte si to do...
Cítíš taky ten rozdíl?
Erik_de_Lacroix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bumbummelon 4. 7. 2014 13:27

Ak je vec este v zaruke,tak ma absolutne netrapi,ci je servis vo vedlajsej ulici alebo v Australii.Jednoducho odnesiem vyrobok tam kde som ho kupil,a viac neriesim,maju na to 30dni.Zbytocne si to v ramci zaruky komlikujes.

Samozrejme ked skonci zaruka,je to ine.Ako pise PaulZ,lepsie je kupit nove
bumbummelon
Junior

Odeslat příspěvekod thomas007 9. 7. 2014 09:48

Navigon tu nikdy servis neměl. Stejně jako ho neměl a možná ještě teď nemá třeba Acer potažmo E-machines. Ty se vždycky servisovaly v Polsku a člověk to tam musel poslat na svoje náklady pokud to bylo po záruce. ;-)
thomas007
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 7. 2014 07:46

Já mám osobně se servisem v Německu nejlepší zkušenosti. Navigon v záruce jsem zanesl k obchodníkovi /OKAY/ ti to odeslali samozřejmě zdarma a během týdne byla navigace zpět a opravená. Pokud to porovnám s opravou mobilu v ČR tak bylo jedině dobře, že opravna byla mimo republiku....
anonymni


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků