Koncom júna 2011 došlo k dohode o akvizícii firmy Navigon americkým výrobcom Garmin. Vzhľadom k zmene stratégie spoločnosti Navigon ohľadne distribúcie a servisu, sa spoločnosť Navigon rozhodla centralizovať svoje servisné stredisko. Navigon bude riešiť všetky nové reklamácie spôsobom "Door to door", čiže zákazník si emailom, prípadne telefonicky objedná zvoz reklamácie, následne prístroj bude vyzdvihnutý kuriérom a zaslaný do nemeckého servisu Navigon. Pre objednávanie reklamácií je zriadený email
support.cz@garmin.com, prípadne česká telefonická linka: +420 2 28882061 kde sa dovoláte v pracovných dňoch Po-Pia medzi 10:00 - 18:00.
Pre žiadosť o reklamáciu môžete do emailu uviesť nasledujúce údaje:
Chcel by som reklamovať prístroj:
Model: Navigon XXXX
SN: (sériové číslo uvedené na výrobku alebo obale)
Závada: (podrobný popis závady)
Dátum predaja: (treba priložiť kópiu nákupného dokladu)
Kontakt: (Meno, Priezvisko, Adresa, Email, Telefón)
Dôležité upozornenie:
Ak sa na prístroji vyskytne závada, ktorá bola spôsobená mechanickým poškodením prípadne neoficiálnym softwarovým zásahom, alebo nebude doložený platný doklad o záruke, bude následne celý servisný zásah spoplatnený spolu s nákladmi na prepravu. Cena za diagnostiku mimozáručnej závady je približne 50€ s DPH.