Ložisko v kole?

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod zadirr 11. 6. 2007 10:39

Začalo mi něco hučet v autě, je to takový bručivý zvuk, který kolísá podle rychlosti bez ohledu na zařazenou rychlost. Začíná být slyšet od takových 70km/h je a slyšet tak do 100-110km/h (pak už ho přehluší vítr). Mám pocit že to jde z leva zepředu, ale ruku do ohně bych za to nedal.

Nejsem žádný odborník, jediné co mě napadá je ložisko v kole. Může to být tím? Jestli jo, jak dlouho se s tím dá ještě jezdit? Příští sobotu jedu na Korsiku... vydrží to 3.000km? Nebo bych to měl radši nechat vyměnit ještě předtím?

Abych ještě trochu popsal ten zvuk... přirovnal bych to ke zvuku motoru, když jedu po rovině na pětku stabilních 90km/h a motor si jen tak potichoučku přede. Je to podobný tón i podobně nahlas. Když jedu pomaleji, je zvuk hlubší, když rychleji, je zvuk vyšší.
zadirr
Nováček

Odeslat příspěvekod PeTr7650 11. 6. 2007 10:42

lozisko, vymenit
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zadirr 11. 6. 2007 10:48

Jak dlouho trvá výměna? Mají je servisy běžně na skladě? Kolik stojí?
zadirr
Nováček

Odeslat příspěvekod oscar 11. 6. 2007 11:05

ono trosku zalezi na tom jake auto mas
Psychotik je, zjednodušeně řečeno, člověk, žijící ve svém vlastním světě, obtížně rozlišující představy a realitu - petrumr.
oscar
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fabka2004 11. 6. 2007 11:05

moze to byt aj pneu, nemusi to byt hned lozisko, skus pohladat bolo toho tu popisane vela na temu hluk od loziska
Fabia COMBI 12V HTP SE (Social Edition) [2xairbag, ABS...]
fabka2004
Servismen

Odeslat příspěvekod zadirr 11. 6. 2007 11:13

oscar píše:ono trosku zalezi na tom jake auto mas

Mám O1.
zadirr
Nováček

Odeslat příspěvekod oscar 11. 6. 2007 11:19

no vida. za hodinu a pul jsou vymeneny obe, na sklade je bezne.