Poznámka č.1, bohužel osobní:
Proč proboha takovou věc řešit na staré ojetině nejspíš za pár peněz (to auto bude asi starší 20 let), kde je to bez tak jedno. Chápu, že je člověk perfekcionista, ale pak si nemá koupovat ojetinu. Tohle je diagnoza..., na druhou stranu... dobře, chápu, že to vadí (bože, ale když si to auto kupoval nálepku si viděl, ne?)
Takže pokud to auto tak bezmezně miluješ a hodláš do něj cpát nesmyslně peníze tak:
1) Nech to přelakovat
+ je to asi nejčistší způsob řešení vady
- drahý, opravdu cena někde kolem 5 tis., už to auto bude v podstatě (pokud nebylo doteď lakované) podezřelejší, nový lak nebude ani zdaleka dosahovat kvality původního, je - li jinak v dobrém stavu, kapota je exponované místo, dá se čekat, že tam budou vznikat ťukance od kamínků a časem koroze...
2) přelepit do nějakou folií
+ je to levnější než lak, který pod tím zůstane krytý, na auto jako Golf IV se to i hodí, je to v této společnosti COOL, dá se vybrat libovolný vzorek, fakt to celkem chrání a na kapotě to nevypadá až tak blbě
-mi to přijde hnusný, ale účel světí prostředky, za pár let je to hnusný a musí se to předělat a působí to tuzersky
3) Jiná nálepka
Chicht
4) Nová kapota
+ asi úplně nejlepší řešení, kdyby se zadařilo
- drahý, pracný, zbytečný, přední kapota ve stejné barvě se bude blbě shánět, na vrakáčích je většina aut bouračky na předek, dílů ze předku je poměrně nedostatek, nejistá minulost dílu
5) V...t se na to
Hlasuju pro bod 5.