Škoda Octavia II 1.8 TSI 2010 (CDAA)

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Scudman 1. 8. 2016 14:02

Ahojte
mám otázku, problém, otázka znie, či je tento problém fatálny(teda, či mám zahodiť motor).

Mám Octaviu II po facelifte, 118kW, 113000km. Za cca 700-800km najazdených za 3 dni mi zmizlo cca 0.8l oleja(všimol som si to včas, olej tam ešte bol).

Pod autom nieje ani stopa po oleji
Motor je čistý, nezateká nikde.
Chladiaca je stále čistá, žiadne fľaky.
Potrubia sú čisté, nie sú tam stopy od oleja.
Ťah má stále rovnaký (podľa mňa).


Je možné, že sú zlé krúžky? Mali ste niekto podobný problém? Alebo je to normálne, keď je to auto s turbom?
Scudman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 1. 8. 2016 14:07

Čeká tě nejspíš výměna motoru, tohle je většinou neopravitelné.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 1. 8. 2016 14:08

nekdo ti rekne ze to je normalni, ono to mozna normalni je u TSI motoru
ale jestli to zmizelo z niceho nic, tak to normalni neni
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Scudman 1. 8. 2016 14:19

Aká je pravdepodobnosť netesností? Že reálne ten olej zmizne v spaľovaní? Logicky vychádza iba táto možnosť... žiadna iná, alebo snáď ešte je iná možnosť, kam by ten olej mohol ísť?
Scudman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lukas063 1. 8. 2016 14:23

ouuu, to nebude úplně dobré
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 1. 8. 2016 14:23

Jak dlouho to auto máš?
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Scudman 1. 8. 2016 14:25

5 dní...
všetci napíšu aké to je zlé :D ale nikto nenapíše postoj prípadne čo by tomu mohlo byť :D
Scudman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tycoon 1. 8. 2016 14:25

To jsem si myslel. Okamžitě to auto vrať. Předpokládám, že prodávající neřekl, že motor potřebuje generální opravu. S největší pravděpodobností jsou to totiž vadné pístní kroužky, oprava stojí plus minus 70 tisíc Kč.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod gamblik 1. 8. 2016 14:31

Naši mají také OII se stejným motorem, jediný rozdíl je ten, že mají verzi před faceliftem. Jezdí opravdu minimálně (ročně do 10 tkm), ale olej museli doplňovat vždy po ujetých pár tisících. Nikde nic neteklo. Až teprv po dvou letech začalo být pod autem pár kapek oleje, ale to pouze v případě, že se před tím jelo po dálnici (!). Bylo to gufero na poloose.
gamblik
Nováček

Odeslat příspěvekod Hustoles 1. 8. 2016 14:31

Je to klasika u tohoto motoru po cca 100tis. km 8-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 1. 8. 2016 14:38

Vypadá to jak dobrá koupě :-)
anonymni

Odeslat příspěvekod Hustoles 1. 8. 2016 14:40

Jako bonus ještě taky někdy přeskočí rozvody...
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 1. 8. 2016 14:45

Nějaké info? Kde si to kupoval, od koho a pod? :-)
anonymni

Odeslat příspěvekod Neurotic 1. 8. 2016 14:46

Bylo to aspon levný? :D měl sis koupit francouze v naftě tam by se ti to nestalo a náklady na servis i PHM by byli menší :D
Prodávající věděl proč už to nechce :mrgreen:
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod T-outback 1. 8. 2016 14:51

Presne jak je psano vyse, zkontroluj, zda je napinak jiz nove konstrukce, tj. S pruzinou a ne se zoubky.
Oprava bude zalezet na tom, jak moc jsou poskozene valce, pokud bude stacit jen vybrus a pouziti nove sady pistu s modifikovanymi krouzky, tak odstranis jeden ze dvou problemu toho motoru( druhy je napinak). Pak budes mit bezproblemovy motor. Pokud vyse uvedene nepujde, bude to draha sranda. Predpokladam, ze jsi auto koupil, protoze vozy s temito motory jsou levne. Tak usetrene penize das do opravy a budes vedet, ze uz maj pod kapotou modifikovanou bezproblemovou verzi.
T-outback
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků