od Klamerka 18. 1. 2018 21:22
Používáme pohodu a jejich nádstavba pro mě byla logická volba. Bohužel, zjišťovali jsme u známých firem a dostali jsme informaci, že se pohoda na sklad nehodí. Problém byl s chybami v programu a přepisováním některých atributů, ale nebyl jsem u této komunikace a jen jsem takové info dostal.
Já jsem několik let používal OR, ale to je pro nás nezaplatitelné. Každopádně potřebuji něco, co:
- Vede skladové zásoby, takže databáze komponent s jejich atributy.
- Je možné vytvořit zakázku a do ní navádět použité materiály (tak, aby se pohyby promítly do aktuálních stavů)
- Je možné vytvořit příjem materiálu, zase s promítnutím do aktuálních stavů
Při správné disciplíně by něco podobného zvládl standardně excel, ale potřebuji, aby mohli s databází pracovat více uživatelů naráz. Také bych potřeboval nějakou evidenci cen, ať vidím, co se kdy zdražilo.