Mapy co nejlevneji

Navigační aplikace, samostatné přístroje pro navigaci, mobilní i jiné mapy

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Viiy 29. 5. 2007 16:45

Dobry den,
prosim o radu. Vec se ma tak ze si chci koupit navigaci (do auta) v USA, jelikoz tu studuji. Pouzivat se bude pouze v Evrope. Premyslel jsem jestli PDA nebo normalni navigaci, je mi to celkem jedno. Co me desi jsou ceny aktualizaci map. Je nejaka moznost navigace, kde neni treba za aktualizace platit?
Popripade, kdyz uz placenou, jak dlouho je mozne jezdit na jednu verzi, nebo jinak, jak casto je nutne mapu aktualizovat?

Dekuji vsem za pomoc.
Viiy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kodl 29. 5. 2007 16:49

Mapu si můžeš aktualizovat jak často si ochoten platit. Můžeš jezdit i se starší. Ona obyčejně stačí... Například iGO občas vydá novou verzi zdarma. u TomToma se platí stále.
Jsem z Plzně, tak hádejte co piju ...

"Může se vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit… ale to je tak asi všechno, co s tím můžete dělat." Jára Cimrman
kodl
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Viiy 29. 5. 2007 17:05

No prave, to je ono, jak casto jsem ochoten platit. Moc casto ne. Tzn ze napriklad CityNavigator NT v.8 staci? Nebo je rozdil oproti v.9 natolik markantni, ze ta aktualizace je proste nezbytna...
Viiy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kodl 29. 5. 2007 18:11

CityNavigator neznám. Používám iGO 2006. Dle svého mohu říct, že stačí. zatím jsem nenašel problém. (Tím nechci říct, že chybky nejsou).
Jsem z Plzně, tak hádejte co piju ...

"Může se vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit… ale to je tak asi všechno, co s tím můžete dělat." Jára Cimrman
kodl
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TomasW 30. 5. 2007 03:15

Opravdu je takový problém koupit si jednou ročně aktualizaci map celé Evropy (např. nová verze příští rok bude obsahovat kompletní celé nové státy kromě aktualizace stávajících zemí) za cca 75USD?