Čenda píše:U nás není RDS - TMC k ničemu! K ničemu jsou různí vykukové, kteří při každé práci myslí jenom na vlastní kapsu. Každá věc u nás je spojena zejména s korupcí!
Tento systém jinde pracuje k velké spokojenosti a u nás se pomalu rozjíždí. Pořídil jsem si ke svému TT G0 910 po 5 letech také anténu RDS TMC a zatím jsem spokojen. Získávám, co jsem ani nečekal.
2 x 490 km v EU s RDS-TMC ve dnech 9.2. až 13.2.2011Trasa: Brandýs n. L., Písek, D.Dvořiště (CZ), Linz, Salzburg, Maishofen - Mitterhof (Zell am See/A).
Plán trasy s využitím TYRE v TT Home. Prohlídka trasy a informace o stavu dopravy v EU prostřednictvím TT Route Planner (denně v průběhu února). Navigace TT GO 910, Navcore 7.903, Mapa W/C Eu v860.3100 (4 x do roka aktualizace a MapShare). Přijímač RDS-TMC druhého typu (novější). Kontrola druhým automobilem (VW) s integrovaným systémem navigace z června 2010.
Použití RDS-TMC: Pokrytí signálem TAM od startu po sjezd na dálnici A7/E60 (A) 100%. Od sjezdu po cíl bez signálu v obou automobilech (ladění TT GO 910 přepnuto na „Rakousko“ a po nezachycení na „Jiná země nejsilnější signál“, periodicky střídáno, ladění VW na automat). Pokrytí ZPĚT od Bad Reichenau před Salzburgem až po cíl 100%. Krátké nevýznamné výpadky v trvání cca 5 až 10 vteřin asi 6 krát (ladění shodně s příjezdem).
Výstrahy: 1 výstraha na A7 TAM odstraněna do příjezdu (cca za 20 minut), signalizace zmizela asi 5 km před místem nehody, známky po střetu vozidel nulové, silnice suchá. 1 výstraha na A7 ZPĚT odstraněna do příjezdu (cca 35 minut), signalizace zmizela asi 2 km před místem nehody, známky po střetu vozidel nulové, silnice mokrý sníh, v okolí s vyšší n.m. dávalo RDS-TMC výstrahu s „Vločkou“.
2 výstraha na E55, křižovatka SKALKA u Příbrami (signalizace nastoupila 135 km před indikovaným místem, signalizace zmizela 9 km před signalizovaným místem), cca 6 km před místem SKALKA před křižovatkou HÁJEK dostižena stojící kolona, na silnici mokrý sníh. Podáno hlášení členem Z.A. Zahájen objezd podle samočinného přepočtu TT GO 910 do Příbram přes Jeruzalém, vozidlo VW ponecháno pro kontrolu v koloně. Průběh konzultován mobilem, nová výstraha nebyla signalizována.
Výsledek: Obě vozidla měla po objížďce a odstranění zácpy na E55 před Dobříš odstup cca 15 km.
P.S.
Doměnkou může být vyřčeno, že dispečer stáhnul signalizaci nehody podle pokynu ze silnice a obnovení plynulosti provozu trvalo ještě asi 20 minut.