Jak se zdá,
všichni zde diskutující majitelé navigací TOMTOM se službou LIVE jsou se stávající situací spokojeni.
Nikomu nevadí, že služba, která je sice první rok zdarma, ale která pro většinu z nás, kteří si nové navi kupovali vloni před turistickou sezonou bude nutná nově platit. A to částkou cca 1300,- Kč za další rok.
Pokud vám nevadí, že tato služba indikuje zjevné nesmysly, zůstaňte v klidu.
Pokud
chcete za své peníze funkční a relevantní informace, inspirujte se tímto:
Posílám firmě TOMTOM od VI/2012 konkretní chyby zobrazování dopravních omezení služby LIVE. Vloni šlo namátkou o pětiměsíční chybnou indikaci neexistující uzavírky na R35, letos pak situace kolem Bystřice pod Hostýnem.
Zpráva vždy obsahovala přesné označení místa, obrázek z mapy, od kdy, do kdy, přesně co...
Aktuálně od 5.12.2012 probíhá šesté kole upozornění na uzavírku na II/438, kterou TOMTON indikuje o cca 10 km jinde a tedy úplně špatně, protože to zásadním způsobem mění plánovanou trasu.
Reakce TOMTOM:
"Dobrý den,
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Číslo Vašeho případu 130129-00xxxx.
Na tento e-mail lze odpovědět pouze pomocí webových stránek společnosti TomTom nebo pomocí odkazu na konci e-mailu.
Případ se přepne na vyřešený automaticky po třech dnech pokud není aktualizován, jak jsem již napsal celá vaše předchozí eskalace byla přidána společnosti TomTom k oddělení které se stará o služby LIVE, jak jsem již uvedl každá eskalace má prioritu podle počtu eskalací ( zákazníků ) které byly přeposlány v rámci stejné chyby. Jelikož jste jedniný kdo nám vůbec v otázce služby LIVE z České republiky píše tak snad nemůžete očekávat že centrála která se stará o celou Evropu bude Váš připad prioritně řešit.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Zbortek Jaroslav
Tým zákaznické podpory TomTom"Z uvedeného je zřejmé, že firma TOMTOM o problému chybné indikace ví, ale PROTOŽE NA CHYBU POUKAZUJE POUZE JEDEN UŽIVATEL, nehodlá to řešit.
Více na
http://www.poi.cz v příslušném vlákně,
http://www.poi.cz/phpbb/viewtopic.php?f=18&t=4635
WAZE,
TOMTOM GO mobile na HUAWEI G510.
TOMTOM GO LIVE 825, mapa podzim 2014
/nelze aktualizovat, porucha/,navcore oficiální k XI/2014,
WC papír trojvrstvý nadvakrát přeložený