Jakou NAVI na filmy?

Navigační aplikace, samostatné přístroje pro navigaci, mobilní i jiné mapy

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod janzat 8. 9. 2009 07:35

Zdravím všechny,
potřeboval bych poradit, sháním navigaci na delší cesty (zejména trasa čr-polsko-německo), s příjemným uživatelským prostředím (dosud jsem byl zvyklý na starší Garmin), která umí přehrávat filmy v avi, mpeg apod. Jezdíme ve dvou, tak ať aspoň psolujezdec může na něco kouknout.
Měla by mít pokud možno větší displej, aby mělo cenu na to koukat?
Máte někdo s něčím takovým zkušenosti? Dá se koukat na film se zapnutou navigací, která sama film přeruší při sjezdu apod.?

Našel jsem nějaké takové přístroje na Aukru, ale vesměs se jedná o značky, které vůbec neznám..
Nějak se mi nezdá ani iGO software, ale jsem v tomto laik, takže nevím, třeba je to kvalitní.
A co např. navigace VDO? Na aukru jsou přístroje co mají i DVB-T příjem.

děkuji za Vaše rady, popř. konkrétní doporučení...
Naposledy upravil janzat dne 8. 9. 2009 08:21, celkově upraveno 1
Compal HEL80 - Core™ 2Duo T7200 2x2.00GHz, 4MB L2 Merom, 15.4" WXGA, mechanika SuperMulti,Kingston 2GB DDR2, Seagate Momentus 100GB 7200 ot./min. VGA GeForce Go 7600 256MB, WiFi, Bluetooth,web kamera, ctecka karet, ctecka otisku prstu
janzat
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod audis 8. 9. 2009 08:16

Měl jsi ten garnim a ten přerušil přehrávání při pokynu? Podle mě žádný a koupil bych přenosný přehrávač. V tom garminu přehrát avi bez konverze? Pochybuju. Jinde to bude stejné. Nechtěl bych trávit čas nějakou konverzi. Kup přenosný player.
Mohli bychom prosím vystoupit ihned z Evropské Unie?
audis
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janzat 8. 9. 2009 08:25

Garmin je starý a je to jen navi. Ten samozřejmě nepřehraje vůbec nic...

Nebudu přece kupovat zvlášť NAVI a zvlášť player..jak ho chytnu na palubku? To už by byl hnus. Raději jeden přístroj a pořádný....konverze žádné dělat nechci, proto chci něco, co přeharje hodně formátů...