Tento problém jsem také pomyslel, a na jiném fóru jsem položil otázku, zda se toto projevuje i u jiných přístrojů, a bylo mi odpovězeno že se to stejně stává i u jiných značek navigací. (Bohužel).
Jeden z uživatelů má dokonce zkušenost s několika přístroji zároveň. A chyba se projevovala na všech stejně.
Tím že jste se "zeptal", máte na mysli že chyba přístroje je vyjádření provozovatele RDS-TMC?
Že by si nikdo nestěžoval bych neřekl, spíše hodně lidí datům z TMC nevěří a zprávy většinou ignorují, nebo TMC u nás přestanou pužívat. Když se podíváte na fóra tak ve všech se objeví několik vláken o tom jak TMC nefunguje a svádí se to na neaktuálnost. Samozřejmě hlasy rychle utichnou.
Díky že se problémem zabýváte.
Možná že by se dalo udělat nějaké hlasování, pokud to dělá jenom TomTom potom by o tom měla vědět podpora. Pokud to dělá více značek, tak by to stálo za zjištění.