Pleteš si upozornění na radary v navigaci, pasívní antiradar, a aktivní antiradar...
Ve Švýcarsku je zakázáno všechno - to je policejní stát. Také jediný stát, který má stacionární radary na dálnicích zamontované ve svodidlech.
Pasívní antiradar zakázaný není. Ten nic nevysílá, ten jen chytá....
V čechách je zakázáno aktivní zařízení znemožňující funkci zařízeních měřících rychlost.
Takže rušička radarů - ta vysílá signál, který znemožní tvé změření. Když toto u tebe policie najde, je to průšvih...
Ale antiradary nefungují na úsekové radary, protože ty nic nevysílají...
Antiradary jsou postavené na tom, že radar vyšle signál, ten se o tebe odrazí a radar zaznamená tvou rychlost...Tento signál se odráží od budov, ostatních aut a dosáhne dál, než ty do něj vjedeš. A tento odražený signál zachytí tvůj pasívní antiradar a dá ti vědět.
Ale - Dnes, když se používají laserová měření, tam se paprsek odráží minimálně, a stává se, že antiradar sice "zařve" ale pozdě, protože už tě vidí i radar....
Stačí ti to takto ??
p.s. BOR mám jen v mobilu(pro případ "ztroskotání"
), a je tam nutná placená verze, aby fungovalo dobře navigování...to jen tam mimochodem...
Windows 10 Pro, Chrome, Xiaomi Redmi Note 4 CZ LTE Global, Moovit, Mapy.cz, Here WeGo, Octavia II.combi 1.9TDi, 77kW, HF Parrot MKi9000