Záloha GPS TomTom Start 20

O samostatných navigačních přístrojích TomTom Go, One a Rider

Moderátor: Moderátoři Navigovat.cz

Odeslat příspěvekod bures2 20. 8. 2017 19:34

Zdravím, koupil jsem si novou navigaci TomTom Start 20 a při aktualizaci map (ve špičce před dovolenýma) mi během stahování nových map program přestal stahovat s chybou, že je server přetížen. Dal jsem tedy opakovat, ale nedokázal navázat na stahování a nabídl jedině stahovat znovu, vadil mu ale nedostatek místa v navigaci (částečně se tam nové mapy stáhly, staré se automaticky odstranily). Takže mi dal možnost opravit poškozenou mapu, avšak ani 5. pokus nevyšel a opakovaně to končilo chybou. Je v záruce, tak jsem ji reklamoval. Tu zamítli, ale nové mapy mi nahráli a ze servisu poslali zprávu, že jsem si mapy smazal sám. Má předchozí navigaci ovládaná aplikací TomTom HOME 2 měla možnost zálohovat zařízení a obnovit ze zálohy, takže nebyl problém přepsat poškozenou mapu zálohou, tato nová navigace komunikuje jen s programem TomTom MyDrive connect, ve kterém ale možnost zálohy není a ani při aktualizaci dosavadní data nezálohuje. Chtěl jsem je prostě zkopírovat z navigace na HDD, ale navigace se nepřipojí jako flashka, ale jako veřejná síť. Máte někdo nápad, jak ji zazálohovat?
Děkuji
bures2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod szantus 23. 8. 2017 09:51

Záloha je zbytečná, MyDrive conect ti neumožní "zmrtvit" navigaci tak, aby ji zase nedal dohromady... Stačilo si zavolat na infolinku TomTom a tam by ti "kvalifikovaní" pracovnící poradili co s tím ( většinou deaktivovat antivir, popř. odinstalovat aplikaci MyDrive conect, odstranit dočasné soubory ( Temp...) a znovu nainstalovat aplikaci a zkusit to znovu...
TomTom ONE (V.4), TomTom Go 610 a Garmin eTrex 30 se stále aktuálními podklady . . .
szantus
Návštěvník
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků