Ahoj,
udělal jsem chybu, vlastně hned dvě.
1. jsem si koupil novou navigaci Via 135 v czc.cz a bohužel na hlavičce faktury mám firmu, takže mi odmítli navigaci vrátit ve 14 denní lhůtě.
2. aktivoval jsem mapy, což je druhý argument prodejce, proč prý nelze navigace vrátit, přitom žádné takové upozornění neexistuje.
Ale navigace mi nevyhovuje a já ji prostě nechci . Jednak jsem nevěděl, že se musí ze skla sundávat celá i s přísavkou, jednak hned po zakoupení jsem zjistil, že RDS informace o dopravě nejsou to co jsem od toho čekal a jednak pro TomTom neexistuje žádný plánovač trasy a trasa lze plánovat pouze v GPS a jen se třemi průjezdnými body a ta se stejně po vypnutí vymaže. A já potřebuji pro geocaching daleko více bodů ...
No prostě moje blbost,že jsem si to více nenastudoval. Ale stalo se. Teď už mám vybranou jinou navigaci od Garminu, která mé požadavky splňuje mnohem lépe.
Jenže jak z czc dostat peníze zpátky? Nenapadne někoho z vás něco?
Nějaká třeba vada, která nejde opravit, chyba v popisu, či nějaký postup, argument, jak to z nich dostat?
Mě napadlo, že by mi měli vrátit peníze, když navigaci 3x reklamuji.
Jednu reklamaci má už za sebou. Kvůli vadnému RDS příjimači, který museli vyměnit.
A mě napadlo, že se všude hodně píše o tom, že navigace často naviguje vlevo, ale hlas hlásí vpravo ... Možná by tohle mohl být důvod k opětovné reklamaci,nemyslíte?
Děkuji za jakýkoli nápad.