Bohužel jinak to nepůjde. Buď se tam někde umístí autozásuvka, nebo se musí rozebrat na origo kabelu zástrčka ve které je na tištěném spoji udělaný stabilizátor napětí z 12V na 5V/1A. Výstupní kabel s mini usb se ponechá a na vstup se připájí ta dvojlinka, o které píšeš. Pozor však na správnou polaritu zapojení. Další problém bude něčím to zakrytovat a někde umístit.
boru píše:Šmarjá, teď se ztratil příspěvek, na který odpovídám. Jak je to možné?
To jsem způsobil já tím, že to vymazal a odpověděl trochu jinak.
boru píše:...Další možnost je to zbastlit. Ale hlavně, já to nechci pod řídítka, tam bude jen drobný konektorek, vodotěsně chráněný. Adaptér by byl případně pod sedlem. Je to ale díl navíc, není tam místo, jsou tam vibrace, vedro od motoru atd. Kdyby to šlo bez toho.
Nepůjde to bez stabilizátoru, pokud má motorka napětí 12V. Jestli má ale 6V řešení by bylo dát do série několik 3A diod (1N5401). Tj. asi tři diody na ubrání 1V. Chtělo by to ale změřit s nastartovaným motorem. Jestli má 7.5V, bylo by potřeba 5diod(možná jen 3, nebo 4 a zase to změřit). Diody spájet co nejrychleji těsně vedle sebe, pozor nepřehřívat. Nasunout smršťovací bužírku i přez vodiče a smrštit horkým vzduchem (zapalovačem).
- Zapojení diod.jpg (10.76 ) Zobrazeno 3704 krát