Jistě, čím větší je průměr kola (zde myšleno vnější průměr pneumatiky), tím menší počet otáček musí udělat při stejném čase potřebném pro ujetí určité vzdálenosti a tak při menším počtu otáček kola ukáže tachometr menší rychlost.
Při problému použití kola s ráfkem 15 palců a nebo 14 palců je potřeba brát v úvahu nejen průměr ráfku kola, ale i poměr výšky profilu pneumatiky k její šířce, protože při standardní výbavě FII je rozměr pneu 185/60 R14 (číslo 60 je výška pneumatiky v procentech k její šířce = 60% ze 185mm), při variabilním provedení vozidla jsou možné rozměry pneumatik následující:
205/45 R16, číslo 45 je výška pneumatiky v procentech k její šířce, to je 45% z 205 mm
195/55 R15, číslo 55 je výška pneumatiky v procentech k její šířce, to je 55% ze 195 mm
165/70 R14, číslo 70 je výška pneumatiky v procentech k její šířce, to je 70% z 165 mm
Z uvedeného vyplývá, že i když lze u FI použít různé průměry ráfků, tak vnější průměr pneumatiky je ve všech případech stejný (netvrdím tím, zda s přesností na jeden milimetr nebo jinou hodnotu).
Závěr:
I přes použití různých průměrů ráfků ukazuje ve všech případech tachometr relativně stejnou rychlost.