Navigace do auta do 5000

Navigační aplikace, samostatné přístroje pro navigaci, mobilní i jiné mapy

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 6. 2011 07:44

Jen pro zajímavost jaký je vlastně rozdíl mezi 1450 a 1490?Ta se prodává většinou o pár set dražší.
anonymni

Odeslat příspěvekod Sasakr 22. 6. 2011 11:00

Jen BT. Jinak co je to aktivní držák?

-- 22. 6. 2011 12:01 --

Ten rozdíl mezi 1450 a 1490 je fakt velkej no, si myslím, že to BT za to nestojí, když ho člověk vyloženě nepotřebuje.
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Romstar 22. 6. 2011 11:58

Zdravím, u aktivního držáku je vedena napájecí kabel do držáku. U neaktivního držáku je napájecí kabel veden do gps.
Výhoda aktivního držáku spočívá v tom, že člověk nemusí při každém zacvaknutí gps do držáku ještě připojovat kabel do gps, protože se okamžitě začne gps nabíjet.
Neexistuje hloupá otázka, jen hloupá odpověď.
Romstar
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sasakr 22. 6. 2011 14:03

Aha, no to je hezké, ale nikterak zásadní si myslím.
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zubr123 22. 6. 2011 16:34

Ukládání tras je od řady 14xx, proto moc nedoporučuji nižší řady. Pro normálního uživatele, který navigaci nepoužívá profesionálně je BT i aktivní držák zbytečnost. Na parkovišti je stejně nezbytné sundat navigaci včetně držáku, takže to vyjde nastejno jen za vyšší cenu.
Zubr123
Junior

Odeslat příspěvekod Sasakr 25. 6. 2011 13:30

Proč musím sundavat držák?
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audis 25. 6. 2011 17:16

protože půjde kolem smažka nebo zloděj, kteří si myslí, že navi je v přihrádce v autě. rozfláká okno a když ji nenajde, vzteky vezme aspon držák. není držák = auto není náápadné že v ní je navigace. taky tyhle myšlenkový pochody nechápu, ale je to tak prý. Někdo sundává, někdo ne. Je to odvislé hlavně jak často držák potřebuješ a kolik jsi ochoten skousnout za ten diskomfort furt nandávání vs. cenění si svého skla na autě. Já na služebním mám trvale držáky dva prázdné :-) na skle. ale kdybych týden nejel, sundám je.
Mohli bychom prosím vystoupit ihned z Evropské Unie?
audis
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sasakr 28. 6. 2011 01:26

A jo, smažka, na tu jsem nepomyslel. No jo, tak holt sundávat :-(
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zubr123 28. 6. 2011 07:18

Bohužel, podobná individua existují. Proto sám nechci riskovat a radši sundávám celý držák včetně navigace. Má pak význam aktivní držák ? myslím že ne.
Zubr123
Junior

Odeslat příspěvekod Sasakr 28. 6. 2011 08:19

Jasný no. Tak já už, abych řekl pravdu, nevyndávám ani autorádio ani nezamykám volant pákou. Doma je šance nulová, že by to někdo ukradl a ve městě jsem stejně jen přes den a jen na velkých parkovištích u supermarketů.
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audis 28. 6. 2011 17:44

zubr: i tak aktivní nějaký drobný význam má. místo tří úkonů děláš jen dva.
Mohli bychom prosím vystoupit ihned z Evropské Unie?
audis
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zubr123 28. 6. 2011 20:23

Navigaci včetně držáku sundám z okna a obvykle to celé i s připojeným kabelem strčím do zásuvky. Jaký je rozdíl v případě aktivního držáku ? Výhoda je hlavně u navigací s externím TMC příjímačem, kde je další kabel (TomTom), ale Navigon i Garmin mají integrovaný přijímač. Netvrdím, že je k ničemu, ale odpovídá přínos cenovému navýšení cca 1000 Kč ? Pro mě ne.
Zubr123
Junior

Odeslat příspěvekod audis 28. 6. 2011 23:18

ok, v tom případě procesu sundávání OK!!.

jato provozuju jinak,ale to je jedno
Mohli bychom prosím vystoupit ihned z Evropské Unie?
audis
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sasakr 5. 9. 2011 09:30

No, tak čekal jsem ho lepšího, Garmina. Co se týče map, často mi vnucovala kulaťák tam, kde nebyl (v Itálii). Jednou mě navedla do zákazu vjezdu (ale tam se nás naštosovalo víc :-D). A co mi přišlo nejhorší, že spoustu odboček prostě nepovažovala za odbočky. Prostě jsem měl zabočit vlevo, ale ona to nepovažovala za nutné to oznámit jako změnu jízdy. Takže člověk aby před každou křižovatkou koukal na mapu, jestli nemá odbočit...
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Romstar 5. 9. 2011 12:05

Zdravím, mám s Garminem najeto hodně a už jsem si zvykl a přijde mi to lepší než kdyby hlásil i zatáčky na silnici, tak jak jsem to zažil s konkurenční značkou.
Je to otázka zvyku.
Neexistuje hloupá otázka, jen hloupá odpověď.
Romstar
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků